Εισχώρηση» της Microsoft στην διαδικτυακή διαφήμιση
Σελίδα 1 από 1
Εισχώρηση» της Microsoft στην διαδικτυακή διαφήμιση
Ένα μεγάλο βήμα στην διαδικτυακή διαφήμιση είναι έτοιμη να κάνει η Microsoft που σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Steve Ballmer δεν μπορεί να «αγνοήσει» την ραγδαία ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα.
Η Microsoft είχε προχωρήσει σε επένδυση ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τομέα της ηλεκτρονικής διαφήμισης πριν από δύο μήνες. Ο Ballmer δηλώνει πως αυτή ήταν μόνο η αρχή, καθώς σκοπεύουν να δεσμεύσουν το 25% της εταιρείας αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο τομέα.
«Με τον καιρό το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφήμισης θα γίνεται ηλεκτρονικά», τόνισε ο Ballmer σε συνάντηση ευρωπαίων διαφημιστών και πρόσθεσε: «Εφόσον όλα τα Μέσα γίνονται ψηφιακά, τότε και όλη η διαφήμιση θα γίνεται ψηφιακά».
Σημειώνεται ότι η Microsoft μπήκε στο «παιχνίδι» των διαφημίσεων τον Αύγουστο του 2007 μετά από την αγορά του aQuantive, που υποστηρίζει τεχνολογία προβολής διαφημίσεων σε ιστοσελίδες βασισμένη σε συγκεκριμένες παραμέτρους.
Η κορυφαία αμερικανική εταιρεία προσπαθεί να επεκτείνει την «ηγεμονία» της και στην γηραιά ήπειρο. Για αυτό το λόγο ο διευθύνων σύμβουλος επιχείρησε να πείσει τους ειδικούς των Μέσων -που επενδύουν κάθε χρόνο περίπου 550 δις δολάρια στην διαφήμιση- ότι η Microsoft μπορεί να γίνει το αντίπαλο δέος του Google.
Εξάλλου, ο Brian McAndrews ιδρυτής του aQuantive και πλέον αντιπρόεδρος της Microsoft για τον τομέα της διαφήμισης έχει δηλώσει ότι η εταιρεία μέσα σε διάστημα 2-3 μηνών θα εγκαταστήσει δίκτυα διαδικτυακής διαφήμισης σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες ώστε να «χτυπήσει» το Google και το DoubleClick.
«Υπάρχουν πολύ λίγες εταιρείες που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο και σίγουρα η Microsoft είναι μια από αυτές», δήλωσε χαρακτηριστικά ο McAndrews.
Όμως, η εισχώρηση της αμερικανικής επιχείρησης στον τομέα της διαδικτυακής διαφήμισης, ειδικά στην Ευρώπη, δεν γίνεται χωρίς προβλήματα. Εκτός από την καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για μονοπωλιακές πρακτικές στην αγορά λογισμικού μέσα στα όρια της Ε.Ε, μια έρευνα που πραγματοποίησε το «Forrester Research» δείχνει ότι οι ευρωπαίοι χρήστες του διαδικτύου δεν εμπιστεύονται και πολύ την Microsoft.
Ραγδαία ανάπτυξη της διαδικτυακής διαφήμισης στην Αγγλία
Την ίδια ημέρα που ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft μιλούσε για της προοπτικές της ηλεκτρονικής διαφήμισης, έρευνα έδειχνε μεγάλη αύξηση του συγκεκριμένου τομέα στην Βρετανία.
Συγκεκριμένα, στην έρευνα του Βρετανικού Γραφείου Διαδικτυακής Διαφήμισης αναφέρεται ότι, ο τομέας της Διαδικτυακής Διαφήμισης παρουσίασε αύξηση κατά 41.3% στο πρώτο μισό του 2007 και πλέον καλύπτει το 14.7% της συνολικής διαφήμισης στην Αγγλία.
ΠΗΓΗ...http://www.cosmo.gr/Internet/World/170554.html
Η Microsoft είχε προχωρήσει σε επένδυση ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στον τομέα της ηλεκτρονικής διαφήμισης πριν από δύο μήνες. Ο Ballmer δηλώνει πως αυτή ήταν μόνο η αρχή, καθώς σκοπεύουν να δεσμεύσουν το 25% της εταιρείας αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο τομέα.
«Με τον καιρό το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφήμισης θα γίνεται ηλεκτρονικά», τόνισε ο Ballmer σε συνάντηση ευρωπαίων διαφημιστών και πρόσθεσε: «Εφόσον όλα τα Μέσα γίνονται ψηφιακά, τότε και όλη η διαφήμιση θα γίνεται ψηφιακά».
Σημειώνεται ότι η Microsoft μπήκε στο «παιχνίδι» των διαφημίσεων τον Αύγουστο του 2007 μετά από την αγορά του aQuantive, που υποστηρίζει τεχνολογία προβολής διαφημίσεων σε ιστοσελίδες βασισμένη σε συγκεκριμένες παραμέτρους.
Η κορυφαία αμερικανική εταιρεία προσπαθεί να επεκτείνει την «ηγεμονία» της και στην γηραιά ήπειρο. Για αυτό το λόγο ο διευθύνων σύμβουλος επιχείρησε να πείσει τους ειδικούς των Μέσων -που επενδύουν κάθε χρόνο περίπου 550 δις δολάρια στην διαφήμιση- ότι η Microsoft μπορεί να γίνει το αντίπαλο δέος του Google.
Εξάλλου, ο Brian McAndrews ιδρυτής του aQuantive και πλέον αντιπρόεδρος της Microsoft για τον τομέα της διαφήμισης έχει δηλώσει ότι η εταιρεία μέσα σε διάστημα 2-3 μηνών θα εγκαταστήσει δίκτυα διαδικτυακής διαφήμισης σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες ώστε να «χτυπήσει» το Google και το DoubleClick.
«Υπάρχουν πολύ λίγες εταιρείες που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο και σίγουρα η Microsoft είναι μια από αυτές», δήλωσε χαρακτηριστικά ο McAndrews.
Όμως, η εισχώρηση της αμερικανικής επιχείρησης στον τομέα της διαδικτυακής διαφήμισης, ειδικά στην Ευρώπη, δεν γίνεται χωρίς προβλήματα. Εκτός από την καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για μονοπωλιακές πρακτικές στην αγορά λογισμικού μέσα στα όρια της Ε.Ε, μια έρευνα που πραγματοποίησε το «Forrester Research» δείχνει ότι οι ευρωπαίοι χρήστες του διαδικτύου δεν εμπιστεύονται και πολύ την Microsoft.
Ραγδαία ανάπτυξη της διαδικτυακής διαφήμισης στην Αγγλία
Την ίδια ημέρα που ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft μιλούσε για της προοπτικές της ηλεκτρονικής διαφήμισης, έρευνα έδειχνε μεγάλη αύξηση του συγκεκριμένου τομέα στην Βρετανία.
Συγκεκριμένα, στην έρευνα του Βρετανικού Γραφείου Διαδικτυακής Διαφήμισης αναφέρεται ότι, ο τομέας της Διαδικτυακής Διαφήμισης παρουσίασε αύξηση κατά 41.3% στο πρώτο μισό του 2007 και πλέον καλύπτει το 14.7% της συνολικής διαφήμισης στην Αγγλία.
ΠΗΓΗ...http://www.cosmo.gr/Internet/World/170554.html
monika- funny member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2596
Ηλικία : 34
Location : Αθηνα..
Job/hobbies : Φοιτητρια..
Humor : Εσυ θα το κρινεις..
Registration date : 29/09/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|